Betalingsbetingelser:

 Velg mellom kortbetaling, kreditt fra Klarna og oppkravsbetaling.

 Frakt = 59 kr

 Små bestillinger sendes som brev og er ikke sporbare. Resten sendes som servicepakke med sporing.

 Vi sender fraktfritt ved handel på kr 1000,-  eller mer. Evt postoppkrav betales av kunden.

 VI SENDER KUN VARER I NORGE

 

Kortbetaling

 Du kan velge å betale med kort og dermed spare kr. 76,- i oppkravsavgift. Det koster ingen ting ekstra å betale med kort.

 

Postoppkrav

 Velger du å betale mot postoppkrav må du selv hente pakken på posten og du betaler når du henter varene.

 I tillegg til varene betaler du frakt 59,- , samt postens oppkravsgebyr på kr. 76,-

 
Vi sender fraktfritt ved handel på kr.1000,-  eller mer. Evt postoppkrav betales av kunden.

 

Levering

Vi forsøker å sende ut varene innen 1-5 dager etter mottatt ordrebekreftelse (ved oppkravsbetaling) /registrert betaling fra kunden.

 

Uavhentede pakker

Dersom du bestiller varer og ikke henter de på posten, vil du bli belastet  med kr. 250,-  for dekning av kostnader.

 

 Retur- og bytterett

Se vedlagt skjema for angrerett. Dette skal fylles ut av kjøper og vedlegges returvarene.

 Du har full retur- og bytterett i 14 dager fra og med den dagen du mottar varen, forutsatt at varen ikke er brukt og at de returneres uskadet i original emballasje. Kunden betaler returporto ved retur og bytte. Ved feilleveranse el. ved feil på varen vil Lykkeland erstatte deg for returporto. Vennligst ikke send returvarer i oppkrav.

Så snart vi har mottatt varen og godkjent returen, krediterer vi din konto for hele summen du har betalt for varen. Husk å oppgi navn, adresse, varenummer, fakturanummer samt det kontonummer du vil ha tilgodehavende på.

 
Vi setter også pris på om du kan oppgi årsak til returen.

 
Reklamasjon:

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du snarest mulig og innen rimelig tid etter at du oppdaget den, melde fra til oss. Send oss en skriftlig tilbakemelding per mail eller post om at du ønsker å reklamere på varen. Lykkeland vil da gi deg videre beskjed om hva du skal foreta deg. Reglene om reklamasjon finner du i Lov om forbrukerkjøp.

 

-------------------------------------------------------------------------------

 Vi tar forbehold om prisendringer og feilprising.